Ügyfélszolgálat

Termékeinket személyesen is átveheti XI. kerületi ügyfélszolgálatunkon. Irodánkat könnyen megközelítheti BKV-val (a 17,41,47,56-os villamos az irodaház előtt áll meg, 1-es villamos végállomása egy utcasarokra van tőlünk) és gépkocsival is ingyenes parkolási lehetőséggel.

Mielőtt felkeresne minket érdeklődjön, hogy a kinézett termék átvehető-e ügyfélszolgálatunkon, nem mindegyik termékünket tartjuk raktáron. Amennyiben kérdése van a termékekkel kapcsolatban, munkatársaink készséggel állnak a rendelkezésére, segítenek az igényeinek megfelelő termék kiválasztásában.

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat szünetel.

ITCapital Kft. 1116 Budapest, Fehérvári 108-112 FSZT. 26.
Tel.: 06-1-787-7717
Nyitvatartási idő:
H,Sz: 09.00 – 17:00
K,Cs: 10.00 – 18:00
P:      10:00 – 16:00

Üzemeltetői adatok:
ITCapital Kft.
Székhely: 1195 Budapest, Árpád utca 9/A VI/20.
Cégjegyzékszám: 01-09-962699
Adószám: 23376087-2-43

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, előreutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

Szállítási módok:

Futárszolgálat: vidéki és budapesti megrendelőink is választhatják ezt a szállítási módot. Futárszolgálattal történő szállításkor a kiszállítás napját ügyfélszolgálatunk egyezteti a megrendelővel.

A termékek személyes átvétele ügyfélszolgálatunkon: Lehetőség van arra is, hogy megrendelését budapesti ügyfélszolgálatunkon személyesen vegye át. Ebben az esetben azonban a rendelés feladását követően időpont egyeztetésre is szükség van munkatársainkkal, hogy az átvételkor biztosan raktáron legyen a megrendelt áru.

Ügyfélszolgálat címe: ITCapital Kft. 1116 Budapest, Fehérvári 108-112 FSZT. 26. Tel/Fax: 06-1-787-7717

Nyitvatartási idő:
H,Sz: 09.00 – 17:00
K,Cs: 10.00 – 18:00
P:    10:00 – 16:00

Szállítási díjak:

Futárszolgálat Bruttó szállítási költsége
Súly Előreutalás Utánvét
1 – 10 kg 1270 Ft 1800 Ft
10,01 – 25 kg 2000 Ft 2540 Ft
25,01 – 50 kg 3100 Ft 3600 Ft

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a „Vevőszolgálat” vagy „Elérhetőségek” menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor:

Garancia
Az ITCapital webáruház az általa eladott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő garanciát, illetve szavatosságot vállal. [ 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ]

Minden termékünknél a garanciális időt megtalálja annak adatlapján. Azon termékeink esetében, melyekhez külön garancialevelet mellékelünk, az azon feltüntetett szervizek bármelyikében javíttatható a készülék. A garancia jegy nélküli termékek garanciális és szavatossági igénye ügyfélszolgálatunkon (1116 Budapest, Fehérvári út 108-112. fszt. 26. ) érvényesíthető nyitvatartási időben:

H,Sz: 09.00 – 17:00
K,Cs: 10.00 – 18:00
P:      10:00 – 16:00

A termék szakszervizbe, ügyfélszolgálatunkra szállításának költségei az ügyfelet terhelik.
Az eladó a megvásárolt termékekre vonatkozóan visszafizetési vagy cseregaranciát csak abban az esetben vállal, ha az adott termék bizonyítottan hibás és a hiba bizonyítottan a termékek átvétele előtt keletkezett. Az átvett termékekkel kapcsolatban hiányosságokra, avagy sérülésre vonatkozóan reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha az adott termék átvételekor a hiba bizonyíthatóan nem volt kideríthető, illetve ha az adott termék bizonyíthatóan gyári hibás. Az eladó tartalmi nemtetszés miatt semmiféle garanciát nem tud vállalni.
Csere vagy visszavásárlás esetén csak az eredeti csomagolásban tudjuk átvenni a készüléket.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A 14 napos elállási jog gyakorlását a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet tartalmazza, ami leírja, hogy az elállást csak a fogyasztókat illeti meg. A fogyasztó fogalmát az új Ptk. a következőképpen határozza meg: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A 14 napos elállási joggal, tehát csak a magánszemélyek élhetnek, az egyéni vállalkozók, társas vállalkozások nem.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Adatainak védelme

ITCapital ezúton tájékoztatja Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél ITCapital alvállalkozójaként működik. Ekkor azonban, az alvállalkozók ITCapital által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Sütik (Cookie)

Weboldalunk sütiket (cookie) használ. A süti egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A sütikban személyes adat nem kerül elmentésre. A sütik egy része a weboldal működéséhez nélkülözhetetlenek, ezek teszik lehetővé a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ennek hiányában az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Másik része a felhasználói élmény javítására szolgálnak. Ezek a sütik információkat gyüjtenek, például hogy milyen oldalakat látogatott meg a felhasználó, milyen termékek felöl érdeklődött.
Amennyiben nem szeretnéd engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban.